სასარგებლო რესურსების ბმულები




პროფესიული  ტერმინების  ლექსიკონი,

თვითშეფასების კითხვარი-2017-2018 სასწ.წელი

      კოდექსის  საინტერესო  საკითხები,


1.შეხვედრა   მინისტრთან
2.ეფექტური  უკუკავშირი
3-ა.მასწავლებელთა  პროფესიული  განვითარების  სქემა
             1.  საუკეთესო  მასწავლებელი,
             2.თანამშრომლობითი  სწავლება,
             3. ასწავლებელთა  მომზადების კონცეფცია
             4.რესკონფერენცია,როგორც გაკვეთილის ფორმა,
             5 ინტერვიუ  ბ-ონ  აივენგო  შათირიშვილთან.
             6.მოსწავლე,როგორც  ადამიანური  რესურსი,
           

              7.შეხვედრა  კერძო  სკოლებთან
              8.სადამრიგებლო  საათი,
               9.ახალი  რეგულაციები,
              10.  "კარგი მასწავლებელი მოსწავლის თვალით"


   საჭირო  რესურსები  გაკვეთილებისთვის:
                                                           IX  კლასი

1.მემკვიდრეობითობა- მიტოზი,

                   მიტოზი


2.-ა.     მიტოზი,


2.ბ. მეიოზი,მეიოზის  მნიშვნელობა,
                 ბ.მეიოზი
                 გ.მეიოზი
3.ადამიანის  მემკვიდრული  დაავადებები,

4.ცვალებადობის  სახეები,


5.  ფოტოსინთეზი


6. ფოტოსინთეზი
                                               კლასი
1. კუნთოვანი სისტემა-ბიოვორდი,
1. ამოცანების ამოხსნა ბიოლოგიაში

2.თირკმელზედა  ჯირკვლები

3.უჯრედიhttp://learningapps.org/1087488

3-ა.  უჯრედი,

4. უჯრედის  ორგანოიდები-რიბოსომა,
5..ფოტოსინთეზი
6.საჭმლის მომნელებელი  სისტემა,
7..ექსკრეტორული  სისტემა.

8.საჭმლის მომნელებელი სისტემა (2).


                                                   XI კლასი

ცილის ბიოსინთეზი                 



 ცილის ბიოსინთეზი (2)


1. მიტოზი,
2.მეიოზი,
3.გამრავლების  ფორმები

4.უსქესო  გამრავლების  ფორმები


5. პრაქტიკული  უნარ-ჩვევები,
http://www.mastsavlebeli.ge/?action=page&p_id=19&id=800


6.პრობლემაზე ორიენტირებული გაკვეთილი,



7.პრაქტიკოსი და უფროსი მასწავლებელი.   

8.სწავლების სტრატეგიები,  


9. მიტოზი (3) ,

     მიტოზი(4)



ბიოლოგია(ანატომია)                                 


11. გზავნილი მასწავლებლებს,            


12. სამედიცინო . ბიოლოგია აბიტურიენტებისათვის,


13.ბიოლოგია


No comments:

Post a Comment